вівторок, 7 червня 2011 р.

Рефлексія. День другий.

У мене гарний настрій, адже сьогодні був надзвичайно цікавий день. Нові завдання, нові вирішення здавалося б таких простих і водночас складних завдань. Я щаслива з того, що маю можливість навчитися чогось вражаючи нового, того про що раніше не знала. Сьогодні мене не засмучує те, що не все мені вдається, адже моє життєве прагнення завжди хотіти більшого ніж у мене є, я вважаю чим вищі вимоги ти собі ставиш , тим більше ти зможеш досягти, тому я не дозволяю собі зупинятись на достягненому.
Мені дуже подобаються наші спільні зустрічі, обговорення, люди з якими я зустрічаюся і якими захоплююся, адже не зважаючи на всі життєві труднощі вони йдуть вперед не бояться вчитися і вчити інших. Хочу, щоб такі зустрічі були регулярними, адже тут я знаходжу натхнення для вивчення чогось нового, бо розумію, як багато мені ще не вдається.

Немає коментарів:

Дописати коментар